درباره وبلاگ


سلام دوست عزیزم، از اینکه به angelicallover قدم گذاشتی و باعث خوشحالی من شدی ممنونم. امیدوارم لحظات خوبی رو توی angelicallover سپری کنی. در ضمن، اگه درباره بیوگرافی من کنجکاوی، به پروفایلم سر بزنيد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 141
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 97518
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

فال انبیاء
فال انبیاء

فرشته ی عاشق




حکم من مرگ عشق بود و بس

در این دیار، حسرتی بود و بس

حکم تو مث آب زلال بودن است

در این دیار، عاشق یار بودن است

حکم من بی قراری برای تو بود

در این دیار، آوارگی برای تو بود

حکم تو رنگ سرخ عشق داشت

در این دیار هر کجا که گویی جا داشت

حکم من رنگ سیاه جدایی برایم گذاشت

در این دیار، رو سیاهی برایم گذاشت

آخر

حکم من شد مرگ با چشم گریون

حکم تو شد زندگی با عشق مجنون


نظرات شما عزیزان:

atefeh_71
ساعت20:41---4 تير 1392
میدونم دیگر هوایم را نداری
خفه نمیشوی!!!
بی هوای من!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 1 تير 1392برچسب:, :: 20:12 ::  نويسنده : کامران