باورعشق
 
درباره وبلاگ


سلام دوست عزیزم، از اینکه به angelicallover قدم گذاشتی و باعث خوشحالی من شدی ممنونم. امیدوارم لحظات خوبی رو توی angelicallover سپری کنی. در ضمن، اگه درباره بیوگرافی من کنجکاوی، به پروفایلم سر بزنيد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 97524
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

فال انبیاء
فال انبیاء

فرشته ی عاشق




پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…

چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)

دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود..
آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم…



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت19:58---19 بهمن 1392
دوست گرامی سلام، واقعا وبلاگت زیباست، امیدوارم همیشه موفق باشی.

zahra
ساعت11:42---14 بهمن 1392
سلام وب خوبي داري دوست عزيز به من هم سربزن.

sadaf
ساعت9:42---14 بهمن 1392

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد

لایق تندیس شدن نیست

درمقابل سختی ها مقاوم باش تا وجودت شایسته تندیس شدن باشد


رز
ساعت21:57---24 آبان 1392
سلام کامران خیلی وقته نیستی اتفاقی نیوفتاده که انشالله یه سری هم به ما بزن

بهاره
ساعت13:28---24 آبان 1392
سلام داداشی خیلی دلم واست تنگ شده ممنونم عزیزم .چشم دیگه با اسم خودم میام مواظب خودت باش خیلی دوست دارم بوووووووووووووس بایبابت این چند روز که نبودم شرمندتم

آبجی بهاره نامرد
ساعت11:44---20 آبان 1392
ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنید بود
اما.......................................
برای من گران تمام شد.


سبحان
ساعت15:17---7 مهر 1392
سلام
هیچ کدومشون پسرا رو باور ندارن ... وقتی از ته قلبت بهش میگی کنارشی و با نفساش زنده ای ... بهت میخنده و میگه : امیدوارم!!!!
اینقدر امتحانت میکنه تاباورتکنه اما هرز باوری بهت پیدا نمیکنه چون هدفش جدا شدنه و تو این وسط بازیچه میشی...
پس نباید عاشق شد... دیگر قلبی برایم نمانده که به دستش دهم برای شکسن.
اگه یه سر بهم بزنی خوشحال میشم... شاید دوستای خوبی شدیم


مریم
ساعت1:03---14 شهريور 1392
وقتی برگ های پاییزی را زیر پات له میکنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه میکردن.....

anahita
ساعت23:02---3 تير 1392
هَر چه میخواهد دٍل تـَنـگـت…. ســــاکـــت! کسی دَرک نَخواهد کرد…..

anahita
ساعت22:57---3 تير 1392


باید بفهمی وقتی دلت می گیره ... تنهایی

باید عادت کنی که با کسی درددل نکنی !!


بهاره
ساعت18:47---18 خرداد 1392
آدما بازی کردنو دوست دارن
مواظب باش هم بازیشون بشی
نه اسباب بازیشون


فری
ساعت23:02---12 خرداد 1392
ممنون که به وبم اومدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 18 دی 1398برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : کامران